Shop Mobile More Submit  Join Login
:snailmail: by darkmoon3636 :snailmail: by darkmoon3636
:lol: Gotta love that snail.

yet traditional mail always seems so much special-er than email. Unless it's bills. They can just go and die.


I might enter something else before the 25th, but just in case:

Merry Christmas!
And if you celebrate something else, happy whatever-it-is-you-celebrate!

if you're atheist and celebrate nothing...

..uh..



...happy...



...day


:o
Add a Comment:
 
:iconxmissdiazx:
xmissdiazx Featured By Owner Mar 11, 2010
HAHAAH amazing...and hilarious. really cool work ^-^
Reply
:iconcelestepen1acww:
celestepen1acww Featured By Owner May 22, 2009  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconfelixs:
felixs Featured By Owner Mar 11, 2007
so creative ^^
Reply
:iconb0nkers:
B0nkers Featured By Owner Sep 26, 2006
Aww poor snail '@' I was thiking maybe in the end when he throws the snail he can clean his hands...like you do when you want the dust off your hands...I'm s bad at explaining. Anyways good job:thumbsup:
Reply
:iconwebgoddess:
webgoddess Featured By Owner Aug 28, 2006
This is great! Fabulous idea!
Reply
:iconmoongoddess12:
MoonGoddess12 Featured By Owner Jun 22, 2006
XDDD This is SO funny!
Reply
:icondragon-san:
dragon-san Featured By Owner Apr 7, 2006
this was so funny that it made me burp.
that's pretty funny.
Reply
:icone-motive:
E-motive Featured By Owner Nov 4, 2005  Hobbyist Digital Artist
You dont really need my praise lol but your emotes are excellent and i can only hope to learn from them :hug:
Reply
:iconpawprntsonmyheart:
pawprntsonmyheart Featured By Owner Sep 25, 2005   Writer
AHHHHHHHH! SNAIIIIILLLLLLLL! :+favlove:!!!!!!!!!
Reply
:iconeikei:
eikei Featured By Owner Mar 19, 2005  Hobbyist Photographer
It's great! =D
Reply
:iconangellynx:
angellynx Featured By Owner Mar 19, 2005  Professional General Artist
:rotflmao:
Reply
:iconsirjicksalot:
SirJicksAlot Featured By Owner Mar 14, 2005
snailmail, lol... very funny ^_^
Reply
:iconkitsunya:
Kitsunya Featured By Owner Mar 13, 2005
LMAO! xDD This is my fav one I've seen so far
Reply
:iconkohlsstream:
kohlsstream Featured By Owner Mar 12, 2005
Woah..great avatar as well!
Reply
:iconkohlsstream:
kohlsstream Featured By Owner Mar 12, 2005
lmao :lmao: This is great dude...cracked me up a treat.
Reply
:iconjchild:
Jchild Featured By Owner Mar 5, 2005  Student Digital Artist
XD HEE! I love it!
Reply
:iconscamper:
scamper Featured By Owner Mar 5, 2005
LoL, that's so cute. Nice job..
Reply
:iconnostromo8:
nostromo8 Featured By Owner Mar 4, 2005
That's very cute. I like!
Reply
:iconbutterflyalmondgirl:
butterflyalmondgirl Featured By Owner Mar 4, 2005   Photographer
Sad but cute. i love it!!!!
Reply
:iconlozdangel:
lozdangel Featured By Owner Feb 26, 2005  Student Interface Designer
yeh!
snail mail!!!:w00t!:
Reply
:iconraven-of-chaos:
Raven-Of-Chaos Featured By Owner Feb 25, 2005
lol snail mail!
Reply
:iconwoodduckprime:
woodduckprime Featured By Owner Feb 25, 2005
Hehe.... CHUCK A SNAIL TODAY! You'r right, getting stuff via regular mail is always special-er than E-mail, anyway great Emoticon! :clap:
Reply
:iconprofetia:
profetia Featured By Owner Feb 18, 2005
hehe, very cute!! :+fav:
Reply
:icontekguy:
TekGuy Featured By Owner Feb 12, 2005   Digital Artist
kickass job!
Reply
:iconillu45:
illu45 Featured By Owner Feb 12, 2005   Writer
That's awesome... I like the detail on the snail, considering how small the image is, the detail is incredible. :+fav:
Reply
:iconbluetigermoon333:
bluetigermoon333 Featured By Owner Feb 12, 2005
LOL he threw the snail ^^ snails rock!
Reply
:iconshadowswillshine:
shadowswillshine Featured By Owner Feb 5, 2005
I love the snail!!!! This is genious. Snail mail is more special, really (pardon the bills, of course ^.^), but you must admit that other means of communication are a bit more effective.
Reply
:iconsandrabracadabra:
SaNdRaBrAcAdAbRa Featured By Owner Feb 5, 2005  Student
Really funny ^^
Reply
:iconcancanjosh:
CanCanJosh Featured By Owner Feb 5, 2005
:snailmail:
Reply
:iconstephenrobinson:
StephenRobinson Featured By Owner Feb 5, 2005  Professional Photographer
lol very good :+fav:
Reply
:iconskpurity:
SKPurity Featured By Owner Feb 2, 2005
Awesome. Reminds me of the simpsons episode where homer kicks the turtle.
Reply
:iconkuroiookami:
kuroiookami Featured By Owner Jan 30, 2005
Awww, cute, I love that u threw the snail. ;)
Reply
:icondragonpaws:
Dragonpaws Featured By Owner Jan 29, 2005
rofl! That's great! Made me laugh out loud at the end, there. XD
Reply
:iconamentalsymphony:
aMentalSymphony Featured By Owner Jan 29, 2005  Student Digital Artist
Hahaha! I love that. :D
Reply
:iconamentalsymphony:
aMentalSymphony Featured By Owner Jan 29, 2005  Student Digital Artist
Hahaha! I love that. :D
Reply
:iconnightshadow13:
NightShadow13 Featured By Owner Jan 29, 2005
O.O He chucked the snail......*horror*
Reply
:iconmelbel:
Melbel Featured By Owner Jan 22, 2005
tell it like it is :highfive:
Reply
:iconcissi:
Cissi Featured By Owner Jan 22, 2005
lmao :lmao: That's funny, especially when he threw the snail away :XD:
Reply
:iconich-liebe-dich:
ich-liebe-dich Featured By Owner Jan 22, 2005
hahaha :clap: , nice one =D
Reply
:iconkaraiko-raine:
Karaiko-Raine Featured By Owner Jan 17, 2005
hehehe, very cute and funneh :love:

I <3 your emoticons! :poke:
Reply
:iconempty-calorie:
empty-calorie Featured By Owner Jan 16, 2005
hahaha i know that feeling...
Reply
:iconneomage:
Neomage Featured By Owner Jan 8, 2005  Hobbyist Photographer
Nothing has made me laugh this hard in a long time! Good work!
Reply
:icontenaciousdeviant:
tenaciousdeviant Featured By Owner Jan 8, 2005
that is really cute... love the facial expressions!
Reply
:iconpatrx:
patrx Featured By Owner Jan 8, 2005
Cute! LOL. Snail goes Air...:D Nice work!
Reply
:iconpunkhottie666:
PunkHottie666 Featured By Owner Jan 8, 2005
OMG thats sooo cute!!!!! poor snail.
Reply
:iconindiska:
indiska Featured By Owner Jan 5, 2005
:wow: !!! love it! :w00t!:
Reply
:iconultra-:
ULTRA- Featured By Owner Jan 1, 2005
This one is really cool. It was worth a laugh :)
+fav
Reply
:iconbloody-martini:
Bloody-Martini Featured By Owner Dec 28, 2004
:aww: Aww, adorable! I love it! :+fav:
Reply
:iconlalen:
Lalen Featured By Owner Dec 25, 2004   Photographer
i like this one :D :+fav:
Reply
:iconf0zzeh:
F0zzeh Featured By Owner Dec 22, 2004
:snailmail: would be cool xDD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 17, 2004
Image Size
8.4 KB
Resolution
35×20
Thumb

Stats

Views
6,852
Favourites
316 (who?)
Comments
202
Downloads
1,814
×